11.01.2009

細說細雪



北京下了入冬第一場雪,我收到北京來的一個短訊 「我只是一時貪睡,醒來已經被白色重重包圍..」她說呆坐在床邊,無哭聲的喊了十五分鐘,我看到後深深被感動,然後回覆「再講一次,我到現在都未見過雪」她不久後回覆「去尋求協助吧,老處女!」

坦白講,我真係有「老處女」應否破處,若破處時應作出什麼反應和去那裡及與誰破處症后群,我一諗就會煩燥不安,然後心裡面就有把聲音不停話「咁煩不如守處守到死果日算啦」,但有時又會自卑,想求其搵次破左就算,又想過不如告訴人我已經看過雪,以我想像力,雪的感覺大慨我都知道點形容,但無見過雪並不是罪過,駛乜要扮喎....

作為老處女,如果我同你講「我其實破唔破到處都無所謂」,你一定認為我是絕望扮瀟洒,但我今次聽到北京早雪的反應是「二十二年最早的雪,還要早了一個月,地球究竟壞到乜地步」

從前我希望香港有天會下雪,現在我是怕香港有天會下雪, 年紀不同,同一件事關心的角度也不同了~有生之年能否看到雪,其實撈碧刁,只要地球不要比我早死就好了~`

北京下了入冬第一場雪,冷空氣南下,香港將會得到幾天涼快,在開心秋冬裝可以出場時,更加要小心身體!
保護地球可能我會有心無力,但溫提你保重身子,我還做得到

Take Good Care~`

11 comments:

騷緋 said...

You Take Good Take TOO :) Be Happy!!!

janjan said...

i remember u hope your 1st snow watching has to be with your true love!!! Go with the flow:}}

Low b said...

Matt, you also take care yourself ar!!! Being a 老處 is not a problem!!!

scarred v said...

海灘﹐你搵次唔好講到咁中得唔得呀?
You're so like as my soulmate. Hehe...

小泉 said...

我都未見過大蛇呵尿啦灘叔。「撈碧刁」!反而為破而破仲唔瀟灑。
Reduce Reuse Recycle
Be gentle to our planet!

龍兒 said...

落雪其實好靚,仲好浪漫添。我好幸運第一次去北京就可以睇到落雪了。有機會就去睇下啦,不過要隨緣。

Jenna Michelle said...

take care ar!

audreybrenda said...

unklebeach, 你自己都要take care, 不要再病了!^^

Anonymous said...

is she so boring?

3 (avis) said...

有生之年能否看到雪,其實撈碧刁 << 我想講呢... 其實雪呢樣野本身黎講都係撈碧刁, 娘D講句: 有緣的, 自會遇上, 無需故意撞, 亦不用刻意避。

我祝你在good timing破處~ :)

Anonymous said...

哈哈, 地球大慨不會死,
死的是地球上既生物, 包括人類

就算地球會死 都一定唔會死早過人類,
事關地球死既一刻, 人類都會一齊死

關於環保既事, 我都有掙扎過,
但而家既諗法係, 做我能力內做到既事, 而且要將我既能力加大,
就算好微小, 總算少一分污染