8.02.2009

真正主角



生日鄒的探臉活動,其實係去探朋友間廠,因為佢間廠養左幾千條魚,幾十隻龜,成十隻狗,仲有四隻孔雀,三隻色蜥蜴,兩條蛇...嚴格來講,應該唔係一間廠,係一個動物園!
《詳情係節目再講》













去完動物園,然後車左我地去一間工廠.....食飯









大陸真係地大物博,好多野都係我地想像以外,絕不能只看表面!
《詳情節目再講》











其實放切蛋糕相好老土,絕非我的STYLE!但我怕大家齋睇以上照片,誤以為其實係迪偉生日!但的而且確迪偉仲玩得開心過我好多!
《詳情節目再講》




感激令我玩得好開心的各位~` THX~ a LOT~`


11 comments:

pvc said...

你班咸濕仔原來係去咗夜總會玩...唔怪至得話"探險"喇!

龍兒 said...

哇,咩地方黎嘎,感多動物,不過有蛇,有D恐怖。你玩得開心嗎?灘叔。

wing said...

睇相迪偉真係好high喎...
其實我都唔鍾意慶祝生日..
好似煩到d朋友咁...
不過你生日喎..
一定好多人想同你慶祝啦!

點解依家唔攪gathering既??
攪個生日鄒gathering嘛..一定人到禮到^^

留番聽晚先同你講果句啦...(如果我打得通電話上黎的話)haha~

pvc said...

補充(定補飛!?):
● 去夜總會都唔代表一定係咸濕仔o既,因為有啲唔去o既反而仲咸濕
● 迪偉第一張攞住咪張近鏡相,似家有喜事(舊版),吳君如响夜店陪客唱歌o既情景...
● 仲有最後一張相似金雞裡面,吳君如响夜總會到坐住嗰架車仔,一路唱住歌同客人打招呼;再加埋個場啲燈光顏色.....

leung ming said...

我一路scroll down見到你切餅張相心中已諗:「咁娘!」估唔到你下句已作解釋。

迪奶又玩蛇,哈

米仔 said...

次次見到你出埠的相片, 令人又羨慕, 又妒忌!!

Unknown said...

我都好想去呀.....

Sucks said...

hApPY BiRThDaY~~~
迪偉好型呀!

小泉 said...

廸奶玩蛇玩到出神入化!

灘叔:友善建議給你考慮...其實一八七二果d瀾gag位好似over左,有時真係聽唔到個caller講野同有dd唔尊重,其實你的睇法已經很獨到及有見地。如果減少d瀾gag同比分野就perfect喇!如有誤解,請指正。

Brian Hui said...

第一張相,已經說明你幾咁小上大陸,這不用我們猜測,已經說明一切。
因為.....,口岸食煙、猜梅、掉煙頭公安都唔會理,但影相就真係唔知D 公安會係邊到走出來叫你DEL 相。

你睇睇相背景D 人表情幾震驚,唔通,你把炮到搵公安Take 機,呱呱呱^-^

余人 said...

灘叔好似肥咗唔少~