3.08.2009

Physical~`



看罷 J W的演唱會,我跟朋友說「不知何解,我不喜歡...但觀賞過程是稱心的..」,朋友說「因為你怕懷舊!」
「Physical」、「You spin me round&round」、「Material GIRL」、「Vincent」、「玫瑰玫瑰我愛你」....我有能力講得出,唱得出每隻歌,証明絕對係我年代,感覺已經好唔自在,然後仲係一個二十歲少女,用把成熟又有韻味o既聲音唱出,仲唔係從前「金鳳凰酒廊」,駐場歌手:〈青春少艾,樣靚聲甜,情歌公主~李麗霞〉 再加上隊Band 〈音樂造詣極高,但心態只係打份工〉o既演出,環顧四周圍睇得入神o既觀眾,我差一點想叫杯fruit Punch飲,同寫紙遞上台點歌「禪院鐘聲」....是否時空交錯,把我送回從前的年代,我是現代人,我唔是返去從前!
朋友聽罷我發牢騷後,再輕輕拋下一句「唔好聽羅!聽飛輪海吧!」,「都唔聽!我聽尹光!」 你有飛輪海,我有爆金爛!既然要倒退,我就退到自己最不喜歡的時侯,橫豎都要受苦,被折磨倒不如自磨!但這一切都是我一廂情願的錯誤想法,離場時,兩位年輕少女告之我「真相」!

少女A:「頭先果隻〈PHYSICAL〉係咪舒適堡廣告新歌?」
少女B:「唔係掛,Aaron都無唱過!」
少女A:「可能下隻碟會唱呢!唔係點會有隻叫〈PHYSICAL〉喎!」
少女B:「咁又係.....」


潮流如季節,季節就似人生,人生就是一個循環,「過去」是跟我們反方向走的球體,當離開到最遠的時侯,過去又慢慢走到現在,舊東西面對新人事,變得新奇可愛,舊人事又可以繼續愛舊東西,而不怕被取笑「太懷舊」,因為舊東西都變成新時興!正如五十歲的BARBIE也可以再到中國打新工!

「Lets get Physical!」從前是禁歌內意淫的一句,如果Aaron翻唱,就可以變成「Lets get Physical.... membership for Free!」

大家同我做証,呢條橋係我諗先架!

10 comments:

Anonymous said...

wahahahahah 'PHYSICAL咪舒適堡廣告新歌' so obvious they are about 20ish gals !

Anonymous said...

Physical ... ONJ ... mmmm ....

Do u remember the duet ONJ w/Cliff Richard - - "Suddenly"?

Suddenly ... the wheels are in motion ... wow ... I´m such a piece of old cake ... (yummy!)

Anonymous said...

ONJ...?!
OMG...!

~Alfie

阿湯 said...

唔係講笑,尹光可能係今年會賺大錢的歌手,隨時勝過其他洗大大筆宣傳費搞演唱會的歌手!
唔相放長雙眼睇睇

Anonymous said...

如果城城著住條咁短o既褲仔, 跳住aerobic咁唱physical, 就正了=)

pasLeSweetie said...

能夠見證到人類價值觀的改變,必是一件好事;當中能夠更加肯定自己每秒的價值。

Anonymous said...

新廣告歌?呢單嘢知就笑死﹗

Anonymous said...

It will be great if mature people still keep the present wisdom and have the young day's energy:}}

Anonymous said...

死啦 ...

我都有份跟住唱呀 ... ...

但我啱啱先去另一個 age check box 咋

Anonymous said...

agree~ agree~ agree~ cos we have just faced our first cycle~ the 80's hits.... 90s wont be too far away