3.11.2009

武得揀與吳識揀





我曾經試過在一間日本餐館點菜,發生以下情形,一個年青男經理,永遠同時間要處理六件事情,落單時叫其他伙記帶客人埋位,又要幫其他檯追單,同時找錢俾左邊張檯,及幫右邊張檯埋單,仲要唔夠十秒就要撥靚個髮型一次,基本上,搵佢落單都知道會麻煩,但估唔到係煩到咁

「想食D咩?」

「魚生有邊樣靚?」

「樣樣都好靚!你想食咩?」

「邊樣最靚你介紹下丫」

「真係樣樣都靚喎,你想食咩?」

「我想食最好果樣!係邊樣丫?」

「呢度樣樣都咁好過喎,你想食咩?」

呢個位我開始有火,其實都算好耐性
「你係咁話樣樣都好,咁即係點呀!咁我即係要晒樣樣呀?!即係雜綿魚生呀?!」

「就雜綿魚生啦!乜都有,食過邊樣好食咪再ENCORE羅!而家唔駛傷腦筋丫嘛!」


我想揀!點解要全部俾晒我!

最近看到一位男子探訪有錢友人的遭遇,男子坐在大廳等待朋友,樣子端莊,態度盡責的女傭走近
「先生!想飲D乜?果汁、汽水、茶、咖啡、水同酒都有」

「我要「茶」,唔該!」

「要咩茶呢?我地有Ceylon、Earl Grey、Camomile、Gasmine、Indian tea, Herbal tea, Bush tea, Honey bush tea, iced tea or green tea? 普洱、龍井、水仙、香片、鐵觀音、烏龍茶、功夫茶、潮洲茶...」

「...我要杯咖啡得喇..」

「要乜咖啡,Latte、Capuccino、Frapuccino、Mocha、Americano、Espresso、Blue Mountain、Vienna Coffee 、Spanish Coffee...」

「我要杯regular coffee得喇!」

「咁要凍定熱呢?」

「熱!」

「加奶嗎?」

「加」

「要高脂高鈣奶,定低脂高鈣、亦或低脂低鈣,還是高脂低鈣奶?仲有花奶、羊奶、煉奶....」

「我都係唔駛加奶!」

「要sweetener, sugar or honey嗎?」

「Sugar唔該」

「Beet sugar or cane sugar?」

「Cane PLEASE!」

「White, brown or yellow sugar?」

男人火起了
「妳俾杯水我得喇!」

「好!要有氣定無氣?有氣有soda water、Qvarzia、Perrier...無氣有 Evian、Volvic、Vittel、Saint-Gervais.....」]

「我!只!係!想!就!咁!要!一!杯!清!水就得喇!」

「好!礦泉水、蒸漏水定水喉水?」

男人火起到想要「火水」來向女傭噴火,此刻,男人的朋友亦步至大廳

「唔好飲水啦,不如飲酒丫」
盡責的女傭立刻開聲
「想飲咩酒?紅酒、白酒、香檳、威士己、啤酒、Sake、Volka、tequila、Martini sweet、dry、bianco、GIN、五烺液、女兒紅......」
男人唔敢再揀
「你決定丫!」
我唔想揀!點解要全部俾晒我!

13 comments:

Anonymous said...

編劇寫得個劇本, 寫得俾你選擇, 即係預左你有能力去揀啦..

雖然, 有得揀確係煩

但, 有得揀代表叻!

Anonymous said...

諗你曾經講過:無得揀係一種幸福
e句話我今時今日仲袋係袋

Anonymous said...

我心地唔好,如果有人咁玩法我實de佢。

Anonymous said...

灘叔,你識既生字真多@@!

Anonymous said...

這篇我好喜歡 哈哈哈

Anonymous said...

有得揀,好似係好事~
(因為選擇權由自己操控制)
同時無得揀,同樣都係好事~
(唔洗自己煩~ :p)
最怕係,係某些情況下,係自己等俾人揀,但人地又偏偏唔揀自己喎~~
係無奈,係遺憾,
同樣塞翁失馬,又焉之非福呢~~ :p

Anonymous said...

好簡單
一句

"是但"

攪掂 !

Anonymous said...

我鐘意有得揀, 不過可唔可以係二揀一, 咁多選擇的話, 我寧願乜都唔要!!

Anonymous said...

当有得揀噶时候无好好甘去揀,当无得揀噶时候就知道自己想要乜,昵种感觉真系几辛苦!究竟几时先至有得可以再揀呢?

Anonymous said...

吳想揀同吳好比我揀就系最好噶!

Jenna Michelle said...

where can I apply for this job?
- French Maid Jenna

Anonymous said...

男人最叻就係唔識揀, 真係咁難揀? 定係貪心? 樣樣都想要...?

xiao zhu said...

睇到「妳俾杯水我得喇!」,我已經笑左出黎喇,跟住一路卡卡聲笑唔停!

我一向都唔想有咁多選擇,成日都要揀真係好煩;仲有,自己揀錯都冇得怨添!所以寧願冇得揀,衰都有得怨吓、呻吓,冇咁容易抑鬱。