1.08.2009

Double chin of Veronica



同Veronica認識,是因為一個共同話題,如何把雙下巴當作綁架肉參,搵地方將佢好好收藏?最好就等贖款期間撕埋票,之後就可以身光兼頸靚示人!大家志同道合,因為大家都是受害者!身肥仲可以用衫去救,雙下巴你只可以冬天出街,因為你夏天三十度戴住條頸巾,應該仲礙眼過個雙下巴,但總不能不出街?Veronica發明了一個方法,就係常常扮沉思,手托著下巴,順勢將多出一個遮住,拳頭唔夠大就攤開手,單手唔夠就雙手一齊來,但切記沉思樣要同時加重,所以雙下巴的人,通常都是「諗樣」
大面的人更易雙下巴,亦因為面大,相對地個雙下巴亦大過其他人,Veronica同我都是大面人,她曾經講過「如果肥姐燒傷屁股要殖皮,切走我地個雙下巴,一定幫到手仲有剩,留黎做替換」,同時天涯淪落人,雙巴何必曾相識!我們很小見面,但見到面時,發現對方雙巴仍在,都總有一種「沒有被對方出賣」的良好感覺!
Veronica常罵我 「你永遠都唔會「向上爬」,淨係得個「雙下巴」」「我當然唔及妳啦!Double chin of Veronica,幾奇斯洛夫斯基呀!」
為口奔馳,我們都無時間跟對方的雙下巴見面,上次收到她的口訊,已經是上年,肥姐最後的日子中,收到她傳來的一句「原來病就可以無左雙下巴!」,我第一時間就回覆「但妳永遠還是Double chin of Veronica」,她竟然沒有接下去,我亦無閒情再發球,然後我們都沒有再聯略,直至今年....
「對不起!我背叛了你!」
我把身體靠近,好讓她有點冷的手,可以捏到我的雙下巴
「我不再是Double chin of Veronica了!」
「但妳現在似 Irene Jacob!」
Veronica閉上眼,竭力深呼吸,令原本已經瘦削的面容,變得更加嶙峋,一會兒她再張開眼
「我不想似Mark Jacob...」
我放聲大笑,看著病榻上Veronica,使勁亦只能裝出一個微笑,我越笑越大聲!有時當生理需要流淚時,笑著流的眼淚,會更澎湃,渲洩的力量會更加大!

我不但希望「Double chin of Veronica」會回來,我更加希望妳變成「Double life of Veronica!」,可以從頭再活,活得更好,雙下巴更大!
我們都有貪念,希望擁有得更多,更好,只有贅肉,我們才希望擁有得越小越好,但真正的福氣,其實是我們依然沒有失去這些肥肉!
〈身心健康,雙巴常在 〉 共勉之

18 comments:

jpky2727 said...

Beach:.睇玩你段文我好想哭...希望大家身體健康...

Anonymous said...

有生命,就有着愛讓我們的生命意義感染更多生命意義,燃燒吧。

Anonymous said...

我結左婚之後,唔知係咪生活開心左
變相越食越多,越食越肥
所以我都有雙下巴了...

不過又無諗過點樣去減,順其自然囉,最緊要係我活得開心、幸福,你話係咪?

Anonymous said...

祝你朋友早日康復!

Anonymous said...

go bless yr friend, she will fine...first photo so cool...^^

Anonymous said...

1st:
祝 2009
要乜有乜,身體健康~!

=========================

除咗病之外,失戀都係令雙巴消失的好方法 << 但不建議使用 @@"

Anonymous said...

wish ur fd get well soon~

Anonymous said...

灘叔 , 你令我諗起醫神既活著多好 .... 同埋 .... 病塌中既媽媽 ....

就算幾傷心都好都要撑起來 , 因為活著多好 ~~~~

Low b said...

灘叔,真係好鬼鐘意你寫野,好到呀!

Anyway wish you friend get well soon!

Anonymous said...

祝福你朋友早日康復, 永遠都是Double chin of Veronica, 甚至triple, fourfold... 只要健康就好。

God Bless Her!

Unknown said...

擁有"身心健康, 雙巴常在" 真係褔氣. 祝福你.

Anonymous said...

健康真係好重要!
不過其實唔只係身體,心靈都係~
祝身心都健健康康!!!

Anonymous said...

灘灘, 最重要是心靈健康, 和做人知足常樂.

Anonymous said...

曾經嫌棄輕視的,殊不知正是被忽略了的幸福...
衷心祝福你的朋友早日康復,〈身心健康,雙巴常在 〉

Anonymous said...

-helenato-

{{(>_<)}} 好冷呀!!

Anonymous said...

This is a sad sad one!! My good friend Jo-- has breast cancer & I hope she could be strong enough to go thru this hard long journey!!

pasLeSweetie said...

只要用心活,每一秒都好寶貴 而價值亦會一天比一天高....從而生命就不單止dobuble。

Anonymous said...

君如對森美小儀說:「你們拍檔至今時今日,真的好厲害,我那些就好快閃,如杜汶澤及鄒凱光。」君如更指拍檔「一個懶一個囂。」