1.06.2009

識嘆



很多年前,跟大班朋友清晨出海,遊艇駛到唔知乜乜交灣對出海面,晨曦初現,但大家享受的,並不是旭日美景,而是在不遠處沙灘上,一對全裸男女正在瘋狂造愛,完事後,二人抱在一起看日出!船上的各人反應各異,有些興奮大叫,有些不屑地責「有傷風化」,有些在猜估一定是外國人所為,有些竟然擔心是強姦案,說要報警....在一輪嘈炒過後,我跟另一位一直不語的朋友,竟然同時開腔,還說了一樣的兩個字 「識嘆!」,之後我們就成為摯友!我相信他今日看到章子怡的相片,反應也和我一樣 「識嘆!」

如果你想過成為其中一位主角!恭喜你,你識嘆!如果你立刻想同某某置身於這個「藍天白雲,水清沙幼,風和日麗」的國度!恭喜你,你識嘆!如果你質疑二人點解香檳、白酒都無枝,恭喜你,你識嘆!如果你慨嘆二人,點解唔除埋條褲曬太陽咁浪費,恭喜你,你識嘆!如果你覺得他們是「狗男女」,恭喜你,你唔係心地唔好,你只不過是性壓抑或性苦悶!如果你覺得報紙唔應該登呢d圖片,恭喜你,你仲係活係從前年代!「識嘆」是一種態度!人生苦短,要學識去尋找享樂之道,否則你就只識慨嘆,這樣識嘆,留番俾你!反彈閘住無回頭~`

17 comments:

Jenna Michelle said...

amen! life is too short!! enjoy it while you can!!

Anonymous said...

-helenato-

識唔識嘆呢d 野好因人而已
品味亦好睇人
佢bf將個頭哄落個pat處
真有d反胃

unkle beach said...

妳咁都覺得反胃,我總覺得反胃!清朝人?

Anonymous said...

如果能夠有佢咁既身材, 我一定會比佢更嘆!

~fie

unkle beach said...

fie

妳有,不過係男果個身材之麻

Chi said...

In this manic society, its not easy to relax enough to 嘆. I'm happy for those who still 識嘆. but i have to admit, i'm a bit jealous

Anonymous said...

-helenato-

呢句"我總覺得反胃"
喺咪
"我仲覺得反胃"呀

我都話
呢d野好因人而已

清代佢哋d老祖宗喺早居北漠外族人
我喺hk出生台中生活20年的hk人
咪貶人

pasLeSweetie said...

我欣賞vivi嘆緊一個冇大整嘅真身

Anonymous said...

我覺得冇問題law, 係你地唔識和遵重外國文化law.

Anonymous said...

我睇完相真係有啲衝動想去嗰度喎,勁爽~

Unknown said...

so relax, go for it......總之佢哋enjoy咪得囉, 佢哋做得開心, 我又睇得開心.....

jpky2727 said...

Yup...no big deal...HK ppl can't accept their action just becos of different culture lor...ok la...to me, I'm jealous, hehehee...so sweet wor...

Anonymous said...

撈逼刁。

CellCell said...

"佢bf將個頭哄落個pat處
真有d反胃" <-- 咁誇張?

我睇到o個張o個陣o既第一個反應係一句輕輕o既"嘩..."
再緊接著第二個反應:呆 + 幻想中. kekekee

睇哂之後有第三個反應... "佢就好喇! 好羨慕呀~!"

阿湯 said...

其實有咩出奇啫,大驚小怪

Anonymous said...

Anonymous said...

勁贊同你講的識嘆,兩情相悅,做二人享受的事,有什麼問題?不懂得享受兩性互愛之間的關係,別人正常不過的卻認為開放下流?那又是什麼道理?

在街上第一眼看見他們的照片,倒有點奇,那些屬於他們兩人的,為何要成為報章頭條?關社會或關我什麼事?

香港地真奇..

Dan