1.02.2009

問葉


天氣很好,寒冷但陽光普照,在這種冷靜與熱情之間的天氣下,走在寧靜的街頭,感覺好歐洲呢!使人思潮起伏,想起許多事,想起許多人,很想向某些人問好!而呢期如果要問,咁當然係「葉問」



「你開場又玩「食飯」」
「今次唔止食飯,仲有食甜品,然後仲要食埋煙... 」
「我幾驚你仲玩落去.... 現在恰到好處,你已經玩到爐火純清!」
「其實我仲拍左有人生仔... 要去接生,仲係大哥做,不過... 真係要同大哥講聲唔好意思... 」
「點解今次可以小左咁多「心魔」?我覺得你好冷靜」
「拍果時都繼續係鬼上身架!」
「我見到甄生肯剪果個髮型,知道你地終於可以互相信任... 」
「無經歷之前兩鋪,又唔會有今日!」
「合作關係是要用時間,耐性磨合出來」
「總之就開心啦!」

我聽過葉偉信說最多的是「粗口」,其次就是「無喇!玩x完!一定死x梗!」,有幸能親耳聽到他說「開心」,可以分享你喜悅,我都好開心!原來「開心」時,真係唔駛問,都會自然講出來!

4 comments:

阿湯 said...

由殺破狼開始,到龍虎門、盜火線,一直是葉導演的忠實粉絲,次次都係真金白銀入戲院捧場.今次的葉問,未睇,但一定會睇!

btw, 多口問句,灘叔係你果套PR GIRLS入面係咪曾經同葉導演、鄭保瑞導演佢地一齊落場玩過一場,好似有啲印象!

Anonymous said...

一部好睇到不得了的電影!! 我相入場睇多次!

祝叫好叫座!

Chi said...

I really hope 葉問 will still be on at the cinema when I come back for chinese new year, I have full faith in 葉導演 and Donnie. WOOOOHOOOO

Anonymous said...

玩食飯玩足咁多年....下次試下玩其他野喇.....睇葉偉信既戲,由旺角風雲到依家,最愛旺角風雲,朱麗葉與梁山伯及爆烈刑警