10.18.2008

黐(UP)


每次走在歐洲的街頭,都會想如果香港像這裡一樣,人煙稀小,寧靜,緩慢,我們可以享受走過的每一步,不需要同時思考十個問題的解決方法.... 那我們就不用再攀山涉水,長途拔涉,舟車勞頓來換取「安逸」!

終於這個願望實現了!



這兩個周末外出,街上的人比歐洲更小,沒有塞車,因為根本馬路上只有數部無客的士,空氣比歐洲更清新,夜店人客不多,就算有亦玩得好冷靜,適可宜止並不是去玩宗旨!整個城市像個混沌旋渦,比歐洲更寂寞,更凄清!

我們都擔心未來,因為不知道會有多可怕!要面對恐懼,首先要了解恐懼的由來,這一方面我有長時間訓練,每日我都會想過收到「自己患絕症」、「家人患絕症」、「朋友患絕症」、「朋友被裁走」、「自己無工做」、「家人被降職」等消息時的應對。

黃霑叔生前在一次訪問中透露他收到自己患癌時的反應「輪到我喇!」,然後就想想今生活得夠精彩嗎?!活得是否精彩因人而異,但如何活得無悔其實好簡單 「我們要「活過」,不要「過活」!」當發現自己已經在倒數階段,才驚覺這一生白活,比要面對死亡更難,更恐懼!
「命運」誰都逃不了,生、老、病、死,高、低、興、衰是必然定論,只要居安思危,就算危機出現,都可以迎韌而解,有危亦有機,冷靜準備未來,機會只給有準備的人!

我沒什麼可以幫到大家,除左搞下笑!



借用朋友發現的一張玩具說明書,此遙控直昇機不能掛於胸前,不能用肛門操作....








狗隻不能使用遙控,但無講貓、雀、羊、牛、龜得唔得?









用腳可以操控,Newbits都可以操控,但New住bits就唔可以同時用腳操控,咁用腳Newbits同時用手操控應該得,不防試一試~`





希望可以帶給大家一點歡樂,如果你真係笑唔出,咁不如你大聲鬧丫,切記
「舒服就叫出黎,唔舒服就嗌出黎,總之千祈唔好唔出聲,傷身呀!」

12 comments:

金美 said...

hahaha....
點解你經常都可以發掘到呢d咁鬼無聊但又真係幾好笑既野呢?

Anonymous said...

「我們要「活過」,不要「過活」!」Excellent !! This is the life !! the reason why we born !
We are born to experience the world--> including good and bad on. Depends on how we think of the bad one, most of the time we can turn it to good one!

Life is full of challenge , let 's beat at them !! Cheers !!

ps. uncleBeach , I really admire you ! Keep going on !

珍莉莉 said...

唔係呀 , 我笑左喎 ~~~

Anonymous said...

你好嘢!

MnG~~Y^^Y said...

哈哈我都覺得好搞笑LOR~~~

Anonymous said...

不能用肛門操作......
笑死!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

近來在想幾個問題,其中一個就係類似「活過」和「過活」的疑惑。
當然未有答案,如果諗得通透的話,我咪係智者!? 仍然要繼續一邊營營役役一邊思考問題...
雖然我地呢幾代(尤其生於香港)無經歷過戰爭苦難,但社會一次又一次的起起跌跌,大家都要同心的咬緊牙關捱過去。 也算一種磨練吧...
但我地仍然需要好似海灘你咁逗我地開心的!

Unknown said...

r u here in London?

Anonymous said...

舒服晒 ! 釘橋.

Karen said...

攪到喺公司爆笑..

CellCell said...

真係攪鬼喎~
我睇到最後o個張忍唔住大笑呀~
點解係要畫人 liu 鼻呢~ 嘩哈哈~!

Unknown said...

無論跌倒多少次, 我要感謝我曾經活過.....