10.03.2008

Never Walk alone~`




開估先!Candybei同Chi Wai果然係英國居民,CHI WAI都仲有點猶豫,但Candybei就準確無誤地拆解到什麼是「HomeDrop Boots」,好可惜當我知道要撘HUNDRED BUS時,巴士已經收工,所以我們始沒有去到TRAFFORD CENTER,我亦深信應該不是太大損失,因為當時我們已經凍到不似人形,堅持要去,一定有人要入廠,其中一個人定是我!

曼城比倫敦凍,比倫敦多雨,比倫敦大風,但想不到,利物浦比曼城更凍,更大雨,更大風!係倫敦同曼城,我後悔帶唔夠衫,亦無衝動買厚衫,因為我根本唔想出街,但去到利物浦,我看到第一個街景後,我第一句說的是「快找件厚褸!我要行街!」










我鍾意利物浦,因為個城市好通透,前後左右,高低上下,視野寬闊,建築物不多不小,構圖整潔;到處仍然播放著Beatles,.Smith,.Oasis, Blur的歌曲,街上迎面而來都是典型「英國仔」、「英國妹」,即殘舊大長褸,窄褲,大頸巾,皮鞋或爛波鞋,不修邊幅的髮型,或戴上冷帽,再加一個好型皮袋,手抽或斜也可以,女的再加上小許gothic rock的化妝,及比彩虹更多顏色的,比安全套更多款式的髮型,而其他的就是身穿利物浦球衣的男女老嫩球迷,同行問我「點解香港人著波衫出街咁肉酸,這裡的人卻穿得如此有型!?」

「因為這裡是利物浦!」






















倫敦給你的熱情(如果有)都帶點商業味,曼城給你熱情帶點土氣,利物浦給你的熱情是一份滿足感,滿足來自我曾到此一遊!我曾經都係呢個城市型過,凍過,叫過.....












我終於明點解要唱「Never Walk alone」,於這個城市,你一定想與某人把臂而行!

10 comments:

櫻記士多*Ada* said...

死佬...曬命啊!想曬死人咩!!

Anonymous said...

beach,你講到見到咁多人
典解d相都萬里冇人o既?
post d 出黎睇下有幾型好wor~

Anonymous said...

環境好似好寧靜咁喎!好正!

Anonymous said...

灘叔,你對英國咁熟悉,不如你出一本遊記講下英國丫,記住,係"遊記",唔係旅遊書。玩得開心d啦。

Ennis said...

灘叔,你對英國咁熟悉,不如你出一本遊記講下英國丫,記住,係"遊記",唔係旅遊書。玩得開心d啦。

Anonymous said...

你係咪用得太多你o既創作力去想像嗰度啲人有幾型呢!?張張相人影都唔見隻..唔駛刻意揾人把臂而行喇,用想像創作力得喇!

Anonymous said...

I really liked Liverpool too, much more so than London.

candybei said...

are you still around in liverpool? i can come to meet you..i can take you around. i lived in L'pool for few years. But now i'm in Manchester.

I'm missing l'pool so much..those photos on your blog, i know them all.. lime street station,clayton square, williamson square, london road...etc..

did you go to albert dock's Tate gallery or Cavern Pub (mathew street)this is where the beatles used to perform.

hope you have lots of fun...

P.S Manchester is not that bad after all, especially the live music scene at night and the famous 'gay village' on Canal St.

Anonymous said...

灘叔, 我知你之前去英國睇波, 今早聽你節目, "球來球往"部分, 才知清楚你睇邊幾場波。我想說, 我前兩星期都係去了英國同西班牙旅行, 我都有在現場睇阿仙奴對候城, 我與你睇同一場波..我今早聽到你節目時, 很開心呢, 可惜那天未能與你撞面。
你有去利物浦及曼聯,我都有去,我參觀了ANFIELD...
我旅程中間去了西班牙, 我都有參觀魯營球場....
如你有興趣,可與你分享旅行的相片...
我的e-mail是gwenmychu@yahoo.com.hk

Anonymous said...

攤叔,

英國都未至於差到咁—.—你講到而不得即刻走咁!

不過每人的感受都唔同!見的是一少部份,所以你對3個城市的感覺都好唔同!不過要住過先真正清楚既,我自已本身對呢3個city黎講都係過客!

其實Liverpool也不如你感受的好! 只是2012奧運,Liverpool也要重點大城市之一,政府放左好多錢去整頓利物普城市市容+治安,早幾年前,利物普由於年紀老化問題,人口小左,even town大街都人少靜英英,治安問題好差,好多爛鬼仔攪事,我以前有朋友晌利讀書,時常比d爛鬼整,拋雞蛋,拋yogurt,所以我對Liverpool本身印象麻麻!

不過我這幾年去Liverpool見的是新一番景像呢!這城市都不錯,但利物普實在是超超超大風呢!沿海城市d 風吹到人都暈,就好似香港冬天加上打8號風咁利害!而倫敦的人真是比任何一個英國城市的人冷漠,佢的優點只是其他城市太似鄉下,倫敦才對比起多姿多彩而已!