9.09.2008

一追再追



下個星期日先係中秋節,但今朝返工時,我真係感覺到「秋意」,我知道當你今日返工或食晏時,仍然熱到濕晒,是無可能相信我所講,因為我自己都唔信,所以走左去游水,烈日當空下,何來「秋意」,紅燒豬腩肉意就有一pat,但突然一舊黑雲經過,高溫因清涼疾風急降,腦海中突然響起林振強先生這幾句歌詞《曾經 跟千片葉飄進微冷的秋.....從不知 從不知 何解你充塞我所思 陽光中 無枯枝 何解我心中有秋意....》,老土肉麻到自己都打冷震!但事實上,秋天又來了`~`


我已經是一個零耐性的人,但生命活急促的步伐,快到連提出「不如唔好咁急丫!」都無時間,有半秒閒情,你都只會問自己「咁做法,我係咪好快就死!?」,問完未有時間答,已經又要繼續做!我成日想發起大家試下同一日請假,睇下個世界係咪因為咁而玩完!好可惜我覺得呢個idea是可以搞成一部喜劇,我又高速跑回去工作檯,怕靈感要走,死命追呀追~` 腦裡面不停響起這周耀輝的幾句歌詞

忽然只剩下我自己....

是否我走得太快
還是你走得太晚


抖一抖,又再努力過,高高高`~

15 comments:

Anonymous said...

沒錯, 你的確走得太快. 中秋節是星期日, 不是星期一.

你走過龍喇.

~捱菲

櫻記士多*Ada* said...

連郭小霖都出埋黎, 真是無得頂啊...
你啊...做還做要休息吓唔係做到殘哂點算?
我信你架, 係涼左好多因為今朝我返工時都有拱嘅感覺!
PS.請你在秋意中等我....一齊放假!!

Anonymous said...

今朝我呢度都好秋意...想起"微涼",等車嗰陣好想留喺條街到享受同呼吸嗰陣味!雖然宜家太陽伯伯"世"哂牙咁笑~

你個"從不知"同"也許"都秋到痺...想喊..想起Danny的歌...想dee爆你!

Anonymous said...

Wah...Good Idea wow! 發起大家一齊請一日假,跟住一齊出黎玩下relax 下...真係幾好! 最近工作超忙,真係想停一停.....

Anonymous said...

你首從不知 in 好多! 我重唱緊「秋來也秋去 秋風教人丟眼唳 何時才跟你可重聚....」

Unknown said...

有同一樣的感覺, 也許.......多謝:)

jpky2727 said...

秋天感覺好傷感, 我唔太喜歡...我鍾意夏天多啲, I'm loving it!! Hot summer!!! =P

Anonymous said...

海灘,好嘢! 咁都俾你諗到掉轉過我一幢。
你咁有興致去游個水,都唔係生活好急速啫。
噢,一個好令人懷念的八十年代!
那時我最鍾意「也許」。
今年中秋我會去外地過,唔知個月亮會唔會大啲呢?

pasLeSweetie said...

爭秋奪暑 你晒完唔好忘記生津潤一番bor
秋天來臨大清早係會聞到一股「秋味」也許..要等到10月紅葉斜落我心寂寞時haha...

Anonymous said...

一個人在途上

Anonymous said...

Time usually goes by faster than we expect. Not just mid-autumn, Halloween, thanksgiving, even christmas is just around the corner. Unklebeach pls relax & take care ��!

Anonymous said...

秋天好呀~
清爽舒服:p

Anonymous said...

唔知太快定太慢, 步伐已經唔係一致..

WendyH

欣欣 said...

秋天又黎咗?? 好似無咁快喎!!~

你感覺到秋天, 又會唔會再好似之前咁打俾你個Fd 話俾佢知秋天黎咗??

再一次"秋意中領嘢"?

Anonymous said...

灘叔,好鬼鐘意你個新版面,仲有你的小龜龜燈籠,得晒啦。今年會去邊度賞月先?!