11.28.2007

缺一不可




首先,以下內容可能引至妳母性大發,但請放心,我識照顧自己架,媽咪~~`




上面呢五樣東西,我每天出街,都一定要跟身,小了一樣,我就會癮起,周身唔自在,無帶電話同銀包都無咁驚,等我續一介紹下...

右上角果支要黎通鼻同收鼻水,我知無益,但呢個係唯一方法令我見人,或者開咪前,可以令個鼻穩定,而下面那支所謂通鼻「傷風通」,當然係無效,但有時個鼻塞起上黎,用呢條野,當係大碌「棉花棒」,仲有薄荷,去拉開個鼻孔抖氣,總比用手指美觀...少許...

攪掂個鼻,有時因為過疲及用眼力過度,雙眼好需要滋潤,如果無眼藥水係身,我會覺得自己雙眼失明,一無事成...

而香口膠不用多提,因為請客要有五頭鮑,見客就要香口膠,如果見人前唔食一至多粒,我會唔敢講野...
至於下面那些是妹妹送給我的「XX果」,唔記得個名係因為,我明明覺得係「八仙果」,但佢死話唔係,總之食左個喉嚨會舒服同潤滑好多....

我試過無數次,因為帶漏,而要立刻搵藥房去買番,買番黎雖然未必一定會用,但唔買我就頓時變成一個廢人,今朝返電台,上左車先記得無帶通鼻野,咁早又無得買,終於我仍然是叫的士番轉頭,緊握住支通鼻野時,我得到前所未有的「安全感」,足夠支持我做埋個節目,否則以我今日O既病情,我應該連早晨都無力講...認真係好彩!

每個人都有些東西一定要跟身,就等如妳去到幾遠旅行,都一定要帶那一隻跟左妳二十年,有名有姓的「公仔」一樣,又或者你那一支寫到人筆合一的「普通鋼筆」,這些東西我們簡稱為「吉祥物」,曾經有一位女子同問我「如果你帶住我會感到有安全感,你會當我是吉祥物嗎?」,我肯定地回答「不會!因為我對吉祥物是充滿性幻想的,總希望知道,吉祥物內裡的真正面貌,但知道後,往往會非常後悔,所以還是保持距離好一點...」

還是「吉祥五寶」的純情 拾卜慈,對我比較有幫助~`

11 comments:

櫻記士多*Ada* said...

灘叔:
哈...哈!好一句(人筆合一)妙妙妙!
我都有四寶(潤唇膏,hand cream,妙蓮friut&passion)!
OH...你生病了,怪不得今早聽節目你鼻盟盟咁啦!有無睇醫生啊?保重呵...喪o訓啦!早上返晴朗帶條頸巾吧!
祝:早日好返...老虎都可以打死幾隻!

小朱飛刀 said...

"請客要有五頭鮑,見客就要香口膠..."
OH....=.=

Anonymous said...

-helenato-

個口要食到多粒香口膠至見得人?
咪話我婆仔,咁食法包糖唔襟食,
紫色呢隻唔掂架,食橙色個隻啦,
我平時1粒就ok,貪佢夠勁棘.

有次睇電視講一個小朋友,
佢靠"物件"黎得到安全感,
你唔會有自閉掛?

Anonymous said...

最近我最貼身既係一小罌萬秀雷敦薄荷膏, 天氣乾燥皮膚爆拆可以搽少少, 開工眼訓又可以卒小小o係人中位, 聞一聞醒腦提神索一索舒筋活絡, 成個人醒晒!!

Anonymous said...

我用開既文具如,計數機,筆,係要跟身既,尤其重要時刻,我當佢地係知心朋友咁架 :> 近來天氣教涼,小心冷親啊 :)

Anonymous said...

讀到『一定要帶那一隻跟左妳二十年,有名有姓的「公仔」...』呢句﹐即刻笑左出黎﹗
多謝unkle beach 令我笑番﹗=)
get some rest and take care~

Anonymous said...

我有三寶同你一樣,幾乎每個袋放"一套",無左就會唔舒服:香口膠、傷風通、眼藥水。
到左夏天加埋蚊怕水...
Wow...hahaha~~~

Anonymous said...

通鼻野唔係7仔有既咩??

unkle beach said...

candy:
噴果支要去 藥房 先有

Anonymous said...

我出街都有好多野要帶 有相機 簿 香口膠 帶左唔一定用 帶少就更係覺得會用

Anonymous said...

無論任何天氣時節, 我都一定會帶把縮骨遮~