6.10.2007

介得太遲



我一直想介紹這個blog給大家看,一個名為「the doc is IN」,由星屑醫生主理的博客,瀏灠人數已超過七十萬人次,至於個博客講咩已經唔重要,重要是在博客內的文章已經被輯錄成書,所以我已經遲左,家下希望大家俾錢買佢本書,而唔係F.O.C上佢博客睇,簡直係痴人說夢話!

但我信文字有價,我信十個總有一個會肯去買,十個內無,一百內總有人肯去買,如果咁值得收藏的書亦銷量觸礁,我估我呢世都唔會出書,各位支持下呀~~~






咁點解關我事,你買左本書就會知!




你知道要填滿一頁紙,要幾多心血,精力,還要承受被人千夫所指的壓力,咁點解仲要寫,咪就係想得到大家認同
感謝認同過我的人,感謝默默地等待會認同我的人,如果他是你前輩,他是你師傅,只要他輕輕說一句
「你而家寫得好左喎!」 就足夠我繼續天昏地暗寫下去!

不敢把你的話原文盡錄,但那句我等了十多年,好想回答你「我終於無失禮你!」,但大家都gag佬,我怕你會答我 「唔駛擔心,其實...你唔寫...咪唔會失禮我羅!」
我知你其實唔會咁講,我當提醒自己,當係一種動力,當係食飯,飲野無俾錢之後,醒番個punch俾你!

放心!我會繼續努力,因為我真係唔想飲野、食飯俾錢,嘻 ~~

4 comments:

Anonymous said...

-helenato-

佢係咪醫生呢架?
有冇卡通"黑傑克",
同"天馬"醫生咁
做人做事都咁型架?

Anonymous said...

噢,本書係咪响一般書局都有得買?等我叫我屋企人幫我買然後寄比我呢

你寫嘢唔係唔好睇呀,坦的講我以前覺得你嘛嘛哋,好似淨係會寫啲所謂gag,家陣睇得你個博客多,都覺得你寫嘢唔係淨係gag,都會寫深(心)情嘢呀!我响老遠都會實博慈你喎 :) 到你出書我都會買架!

Anonymous said...

F.O.C.!! What a wonderful term =D
But since you highly recommended this book here... I won't read it off the web FOC!

unkle beach said...

mich:

欣賞妳