6.04.2007

From hell




az3 gl , 'o o5o 'o / tv `hm dl,/ /4 el `9` f3 85 o5o 'o !!

13 comments:

Candy said...

ha灘叔~~一入黎真係有d俾你嚇親=.="
你仲咩呀......

scarred v said...

vd tg rr!
rr of or gc nk rr of yf is...
jn yu of pn rp?
pk ri at or rt!

s said...

嘩,我頭先唔覺意禁左出黎放大左
好驚!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

多姆 said...

3,0050"0/'租,/ /4'9'3 850................


呀海灘哥哥~解得咁多ja~

Anonymous said...

xyz@#xxFuC***XyYou

Ada0816 said...

灘灘:
係六四(姐)唔你七月十四啊,唔好咁嚇我好喎!怕...怕....!!

(淑)女(蘭)求 said...

嘩~~~~~
(暈左)
麻煩搵人CALL CALL 白車

WendyH said...

好cute既鬼怪呀,都唔驚既!

要唔要問下adam鄭點拆解果句迷?

unkle beach said...

鬼怪輸入法

小朱飛刀 said...

嘩!你嚇屎我啦!
才疏學淺,不明.

Anonymous said...

-helenato-

亞七亞慈,你老豆鬼上身呀?
定係預習下係萬聖節識番隻女鬼,
呢個look唔多掂,一定要執過.

近排我發覺自己鍾意左黑傑克,點算?

白雪山 said...

灘叔, 你受左咩刺激, 做咩嚇d粉絲呀, 留番七月十四先玩啦!!

qt芝士 said...

我呢個五六月, 真係被折磨到人唔似人, 鬼唔以鬼啦~