4.21.2007

記錄




呢張相,理應係Chocolate果邊出現 放過來這邊的原因是,難得幅相咁靚!在這個 數碼年代,一切都是記錄,先記錄,有用的才貯存,記錄錯便刪除,因此行又影,坐又影,去Party就更加要影啦,難忘的一刻,梗係要記錄低啦.....就因為呢個原因,我好怕去玩影相

首先,去玩地方一定暗,影想一定用閃光燈,面口就會又肥又白,仲要所有details都影都晒出黎,然而去玩
一定要盡情,狂歡時,眼又翻,妝又甩緊半,儀態盡失,這個時侯在強烈白光之下,影出來的相跟瞻仰遺容無乜分別,怎至乎衰過晒,要玩得盡,但仍然識擺到po影相,真係要平時有所準備,訓練對鏡頭敏感,訓練無輪在什麼情況下,一知道要影相,就會「chop行個樣」(迪偉教我呢個講法),包括收緊面容(咁會無咁肥)關目要有力,身記住要企直......如果是自拍,最好拒絕,推唔甩就搵個手長d渣機,自己身體盡量向我,阻止對方以低角度拍攝,把雙下巴出現的機會減至零....

唔明就睇睇我同應彩兒呢幅相,其實當時我同佢都唔多企得穩,相對地我仲steady過佢,起碼唔會做V字手勢!yeah~`所以以為係夜店見到我企埋一邊,唔駛問我係咪「好悶?」我其實係度擺緊po博影相

9 comments:

Anonymous said...

係唔係好開心我影左呢張相呢? 飲左咁多影相都唔手震, 快d讚下我!!

話時話應采兒真係好掂!我一話影佢就二話不說擺po!!而且對眼即時精伶咗十倍。好掂呀~~ 好鐘意佢呀~~~

unkle beach said...

mich:
妳咪以為妳寫中文,我就放過妳,妳快d俾番妳偷影d相我! :)

Anonymous said...

Unkle Beach... "在這個 數碼年代,一切都是記錄" 就算我比返晒啲相你,我都仲可以有千千萬萬張copies!! Wahahhaaa~

unkle beach said...

我...真..係...

作繭自縛..了~~``

Anonymous said...

寄去d x週刊有三百蚊一張喎, mich你可以致富了.

Anonymous said...

如果人地唔要,咁咪好尷尬?

Anonymous said...

向生d人 = =......
佢真係幾靚!!!
影相,自問唔識就個鏡頭
下下唔係影到面包人咁
就係角色有問題....
你成日都比人影
教下我啦.......

女仔...ling said...

Unkle Beach...
我好中2聽午夜閒談ga...
你講野好得呀...
仲有...
你拍戲好好笑...
你拍ge戲好正...

Anonymous said...

果然青春無敵~