9.14.2009

Q kill Q



「香港亂UP」我第一集就開始睇,原因得一個「有得睇盧海鵬扮野,睇一次小一次,有得睇一定要睇」,而個個節目又確實搞得幾好睇,值得捧場!但我從沒有介紹過人去睇,因為我怕一個傳一個,會多人睇個節目,個節目一HIT,就同時宣佈玩完,這就是ATV多年來的命運,但似乎ATV是不知道這定律,再其實是不肯去認命!

就等同一段係,一個星期見一次,肯定開心精彩過一星期見五次,就算你情人好似盧海鵬咁有娛樂性,但要一個星期娛樂你五次,點都會容易睇厭;物以罕為貴,垂手可得就唔會珍惜,如果牛郎織女可以申請到visa日日見,咁呢段關係還可以傳頌到現在嗎?

QUALITY的敵人,往往是QUANTITY,你當然可以說真正有QUALITY,就不怕Quantity,但以Quantity去測試QUALITY,到頭來會是最蝕底,最onQ 的那位,切記〈做多就錯多,Less is More 〉

8 comments:

Anonymous said...

唔駛一星期見5日, 聽把聲就得.
每晚3個鐘就滿足了!

~菲

Anonymous said...

cant agree more.

Q

janjan said...

thumb up!!!:}}}

龍兒 said...

但我日日都需要你娛樂我啊。

雨多田光 said...

盧海鵬d押韻嘢你袋唔少啦灘叔。歡迎回歸一八七二,期待d9回來,你地兩個同埋阿bu呢個應聲蟲好正!呢d咪quality囉!支持灘叔!

騷緋 said...

剛剛聽到咤咜大團圓你的訪問,你說你個Blog無咩人留言但見到vistors人數一直上升.你已經開心.我想話你知我日日都睇你個blog好幾次! 支持你! Love you :)

Anonymous said...

你啲quantity都唔夠quality!

Unknown said...

贏到"孖Q"硬係好, 但"單Q"都唔錯...