9.16.2009

不會太遲



有時相逢恨晚,可能是因為自己懶惰所至,所有好東西,其實都在你身旁,只要你肯付出一點點,好東西就會跟你遇上!

這部電影我買了十年,就像生命裡無數好東西一樣,無原因地一直被忽略,有人說是時機未對,緣份未到,但其實都是因為懶去發掘...幸好一切都其實還未算遲,我們還有漫長的道路要走,但可以早一點發現,你會早一點快樂~`

建議看罷此片,然後重看「大隻佬」

8 comments:

龍兒 said...

嗯,等我去睇下先。不過,我都買左好多書同碟,都系擺埋未睇嘎,都唔知幾時先可以睇曬。

Angry Chick said...

呢套片拍得好靚...好strong既visual impact

咁當然故事本身都好強喇~

pvc said...

我呢邊電視台早排都播過!

我估係"緣份"你揀錯"綠份"喇!

騷緋 said...

但人生最有趣的地方是不能預知什麼時候離開,因此要及時行樂,珍惜現在擁有的人和物!!

Chi said...

That's frightening!

I just bought this film LAST WEEK!

Anonymous said...

很久之前已經很喜歡這部電影, 我喜歡男主角是第一原因, 其二是我本身是很喜歡畫畫, 最後的色彩世界及和親人相認的一刻非常精彩.
(P.S.: 很高興認識您, My name is April, Nine to meet you!)

Low b said...

"相逢恨晚"四個字...好驚呀!! 因為成日都會有D咁既感覺..特別係"人"...

Nanako said...

"我們還有漫長的道路要走,但可以早一點發現,你會早一點快樂~"

當你以為還有很長的路要走時,意外往往突然間來臨!活在當下,就會發現原來我/你非不快樂!