4.09.2009

像失戀時....



喜歡最近的生活,日出時出發....





中午時轉移陣地,在如幻似真的創作世界,與各式人物遭遇,戲情發展周旋.....










日落西山,走到「大世界」,每次成功由創作人轉到演員時,就是排完的時侯!開始擔心第七場完先知道應該點演!但我喜歡和這班人合作,因為他們都很年輕,可以給採春補陽!




終於可以回家,公路上車輛寥寥可數,那份幽靜令人有點寂寞,但我喜歡這種披星戴月,淒風苦雨的感覺..

喜歡最近的日子,一整天都忙過不停,就像失戀時最想過的日子,每天做做做,腦袋沒時間及多餘精力去想其他東西。人的煩惱是因為想得太多,想得太多是因為有太多時間,所以只要夠忙,就不會有煩惱,「忙」是可以忘憂的~`



〈MOONSTUCK~`Showing irrational behaviour, especially of a romantic or sentimental nature 〉

13 comments:

japan rice said...

GOGOGO!!!

Chubby YY said...

忙完好好抖抖,take care!

櫻記士多*Ada* said...

係啊..係啊...!忙係可以咩都唔使多諗,可以忘憂and忘休囉!!

Chi said...

Very sentimental indeed. I'm happy for you Unkle Beach. Seems like you're enjoying every moment, but i do hope it's not to avoid anything else.

I've been in a similar mood recently, only going home to sleep then out enjoying life, but that's because i know i'm leaving London soon, and i want to make the most of it.

Nice photos too and look after yourself

Scarred v said...

對! 想得太多真是因為有太多時間,像我。 所以喜歡有電影節的日子,喜歡去旅行的日子,喜歡工作最繁重的日子;
喜歡耳朵聽着MP3的時間,喜歡進食的時間,
喜歡發呆腦袋空空的時間...

janjan said...

That's why I'm always grateful to have the health, opportunity to be busy (for good stuffs)!! that's a blessings:}}

芷君 said...

睇完後, 我發覺我原來好得閒, 成日亂諗野.

阿湯 said...

忙係好事,做忙憂草是件樂事!

pvc said...

boooooooooh

Panda Mi said...

最緊要忙得樂!
但我就仲未去到咁既程度,因為我仲未搵到一份我enjoy既工作!

Anonymous said...

-helenato-

返工返咁耐,我未到咁境界,
太忙我會出壓力瘡,咪搞,
到出糧日就開心番黎,
不過,
king henry有波入仲成日笑呀.

Chrixcape said...

我忙親除左唔記得 D 煩野外


例牌唔記得 ... 食飯 ...

v=.=

Anonymous said...

這都是我們在現實中的生活,但我理想中和幻想中, 回到家仍會有一個他給我一碗熱湯,問我今天過得好嗎!