11.30.2007

無錯.....




....有時,你唔開口說出要求,就會好似相中男子一樣,一臉無奈,想一野鬆過去,又好似太殘忍,唔出聲,個膊頭又重又疲....

以前住屋村,D所謂黑社會,一遇到問題就會大叫「XX浦頭!」,但叫完現場仲小左人,就算多都可能係警察,我一直覺得比佢地優越,至小我出句聲,「拾扑他浦頭!」,都真係CALL到十零廿個出黎丫~~

你撐我,我就撐你!高高高!

不過今晚都係無地方去~ SIGH

請給我一點熱情




其實....

我.....

我需要.....

簡單黎講,我開始迷茫,每天做的事,有誰在留意,每天寫的東西,有誰共鳴,在這批評之都,如果你做的東西,連鬧都無人鬧,其實好傷感,看到這裡冷冷清清,來來去去都是那小貓三幾隻,一次一次問自己,還應該繼續嗎?

所以ANGELA問今年會否像上年一樣,會搞GATHERING,我的答案是「意興闌珊」,這刻驀然有點唇寒齒亡的感覺,渾身凍得抖震起來`~ SIGH

11.29.2007

飯聚



人有三衰六旺,呢期我都算一衰,唔好話約會,想搵人「飯聚」一下,男、女、老、幼,連兩隻龜都唔啋我!好彩我都總算受過長期訓練,知道點樣令自己一個亦可以好快樂....

今晚,我就一個人出去玩,去到邊玩到邊,見到邊個玩邊個!你夠膽就留低你會係邊,我就過黎啋場,咁當然要你個地方吸引先得啦~`

come on 高高高~`

11.28.2007

缺一不可




首先,以下內容可能引至妳母性大發,但請放心,我識照顧自己架,媽咪~~`




上面呢五樣東西,我每天出街,都一定要跟身,小了一樣,我就會癮起,周身唔自在,無帶電話同銀包都無咁驚,等我續一介紹下...

右上角果支要黎通鼻同收鼻水,我知無益,但呢個係唯一方法令我見人,或者開咪前,可以令個鼻穩定,而下面那支所謂通鼻「傷風通」,當然係無效,但有時個鼻塞起上黎,用呢條野,當係大碌「棉花棒」,仲有薄荷,去拉開個鼻孔抖氣,總比用手指美觀...少許...

攪掂個鼻,有時因為過疲及用眼力過度,雙眼好需要滋潤,如果無眼藥水係身,我會覺得自己雙眼失明,一無事成...

而香口膠不用多提,因為請客要有五頭鮑,見客就要香口膠,如果見人前唔食一至多粒,我會唔敢講野...
至於下面那些是妹妹送給我的「XX果」,唔記得個名係因為,我明明覺得係「八仙果」,但佢死話唔係,總之食左個喉嚨會舒服同潤滑好多....

我試過無數次,因為帶漏,而要立刻搵藥房去買番,買番黎雖然未必一定會用,但唔買我就頓時變成一個廢人,今朝返電台,上左車先記得無帶通鼻野,咁早又無得買,終於我仍然是叫的士番轉頭,緊握住支通鼻野時,我得到前所未有的「安全感」,足夠支持我做埋個節目,否則以我今日O既病情,我應該連早晨都無力講...認真係好彩!

每個人都有些東西一定要跟身,就等如妳去到幾遠旅行,都一定要帶那一隻跟左妳二十年,有名有姓的「公仔」一樣,又或者你那一支寫到人筆合一的「普通鋼筆」,這些東西我們簡稱為「吉祥物」,曾經有一位女子同問我「如果你帶住我會感到有安全感,你會當我是吉祥物嗎?」,我肯定地回答「不會!因為我對吉祥物是充滿性幻想的,總希望知道,吉祥物內裡的真正面貌,但知道後,往往會非常後悔,所以還是保持距離好一點...」

還是「吉祥五寶」的純情 拾卜慈,對我比較有幫助~`

11.24.2007

W hile W e W ere W orking



They are All Sleeping~~




























拍戲大部份時間都係「等」,咁齋「wairing」,倒不如去「Sleeping」,到開工時就有人叫醒...
當我唔駛working,正準備去sleeping黎waiiting for next working,嘩!我見到surprising 同tourching....









失散一輪,佢兩兄弟終於重遇!














你說唔似,當視人絕對無所謂,但竟然有新入行的女場記信以葉生是樂仔的親生哥哥,這個誤會絕對不美麗,做電影幕後,妳竟然連「葉偉信」導演都唔識?!咁認真要撿討一下....我講葉偉信,做咁耐都無人識,仲話靚仔導演,啋~~`

11.23.2007

些榮




無求什麼..



久不久有這樣的十五分鐘,最好三十分鐘,我已經心滿意足~`




假期不計長短,匿埋係廁格一分鐘,想你唔應該想的事,落街食支煙,聽首歌,打個電話flirt下人,搵人鬥下嘴,互窒開下腦,再唔係上黎呢度睇下,我包你好refreshing``

11.21.2007

Day One




如果談戀愛跟有工開,兩個只能活一個,我一定揀有工開,因為開工一定比談戀愛快樂!











為「野狼犬」導演郭子健新戲「青苔」客串,場景在深水埗一間殘舊的「公寓」,我最喜歡的場景!
那種舊,那種污穢,那種令人會覺得至身於另一個國度的地方,除了拍戲,正常人,根本永遠不會踏足,上次拍「金雞」時,去到尖沙嘴重慶大廈取景,我覺得還是深水埗的才真正有那種靡爛!






看見這個場景,這種造型,大抵你都會知道呢部電影個世界是什麼了~`我建議,大家都係趕快去睇左「野狼犬」先,因為呢部要遲一排至有得睇。




男主角











我六年前第一日見到佢,就問佢其實係咪姓「葉」,佢否認後,我就去問葉偉信係咪其實係姓「余」,佢兩個無理唔係兩兄弟,樣似連講野個格,諗野方法都一模一樣.....咁「傻」!











至於我演咩角色,一定唔係大家睇完呢張相所想,但你要咁想,我都唔會怪你,要怪就怪影呢張果個余文樂!

11.20.2007

人望高處




今日,有一個身型嬌小的女化妝師替我吸面油的時侯,抬著頭問我「你有試過要抬高頭望人嗎?」,我即時回答「有!我跪下的時侯!」化妝小姐突然變得靦腆, 低聲再問「你是說求婚的時侯嗎?」,我沒有回答,因為我的腦海已飛往我曾經在「七年很癢」內,拍過的一個鏡頭,女主角不慎扭傷腳,他鍾情的男主角走到她跟前,跪下輕扶著她的腳,構成了一個像男主角向她求婚的畫面,整個世界都停頓下來,就讓二人享受這一刻...

「不回答是不是默認?」

我被這句話帶回現實去

「妳要不要試試?」

化妝小姐一怔,強擠出一個笑客定定驚後,微笑大方地回應我「我受不起呢!」,然後想了想又再說 「能夠令你下跪那位,怎可能是我這種貨色呢?!」

我又沒回答,因為腦袋又飛到另一個舊故事去

男女主角是由小學開始相識的好朋友,女主角一直對他有好感,奈何他天性被動,終於女主角跟另一位男子相戀了,但一年後,二人因種種問題分手,女主角傷心欲絕,他就竭畫所能去逗她開心,但越逗她,她卻越不開心,但他鍥而不捨,給她送上最幸福的祝福 「放心吧!妳將來一定有一個又靚仔,又有錢,又成熟,又有負任感的男人愛妳一生一世.....放心,我願意用我一生的愛情來換給妳!」

她聽罷,淚水奪眶而出,心絞痛地望著他 「你用所有感情,也不去換做那個愛我一生一世的人?我估你真的一點也不愛我?」 他聽罷渾身無力 「我一直以為我高攀不起妳...我甚至連抬頭看妳也不敢...」

之後......之後是怎樣也不重要了,想到這裡,我又回到現實,我正容地問化妝小姐,「妳真的想看我抬高頭的樣子嗎?」她只笑沒有回答,我叫她向上望,她看了一會 「沒東西好看!」,回頭時看到我也抬高頭看著東西

「不一定跪呢!妳現在不是看到我抬高了頭看東西嗎?妳不抬頭,怎會看到我抬頭呢。」

她失笑...

「看不起別人是可恥,看不起自己是可佈,很多東西,只要你肯抬起頭,就可以看到!」

11.19.2007





最近認識了一位廣告、MTV導演,呢條友三十歲都未夠,D想法勁到爆!佢係沙士期間,要幫人拍條片來振奮香港人,條片我睇左,內容是導演要表達沙士就等如一場戰爭,但無論世界點樣大戰,有性就有快樂!於是佢將一部攝影機裝了上天花板,然後佢叫左對情侶朋友,戴住防毒面具,就在下面的床上造愛(朋友是知道會拍攝的),佢將整個過程剪成二十秒,加上開機關鎗聲效,配合他們的性愛動作,嘩!好X震撼!好勁! 但更加勁O既係,由於佢手腳慢,遲起貨,到條片做好,已經無晒沙士,條片變成紀念那對朋友的最後一次性愛,因為不久後他們便分了手。

哈哈哈!我開心了一日,不是因為看了這條片,或聽了這個故事,是能夠認識這個人,真係有益身心! 正!

11.18.2007

Y we are friends




我好細就知道,我們都是在同一地方起步,然後向著我們的Y字人生進發,到樽頸位,大家有不同選擇,有人跟你背道而馳,有人方向一至,攜手向前邁往,然後又到另一個樽頸位,可能與之前同行的人背道而馳,然後發現從前方向不一樣的人,卻站在同一陣線上,到最後,我們會跟誰並肩,現在決定真是言之尚早。

我們都應該珍惜每一個階段出現過的人,有些只是點頭交,有些是酒肉朋友,有些是推心置腹,但後來反了目的ED朋友,最難得還是那些淡如水,但到現在還久不久就會想起的君子之交,無論是乜交,能相遇上的都總算相交一場

所以我是相信有一生一世,但是在心裡面~~

11.17.2007

再次約會


上個月到銀河電影公司看「神探」,同行還有不小電台同事,當中包括林狗,翌日林狗跟我說,「昨天看到你在銀河跟相熟電影人傾偈,我覺得你是屬於電影的!」 ,這番話我已經聽過不同人講過不下十次,就好像一對無疾而終的情侶,身邊的朋友總會久不久就說「重看舊照片或某次拍下的video,我覺你跟xx是很匹配的一對!分開了真可惜....」
一段丟淡的關係,是需要「事、景、人」配合,才有機會重拾舊歡,我們就由「景」開始....









有些地方,只有拍戲才會到,只有拍戲時,才會有心機去細心四處觀看,參觀...每次總會發現,香港還有些國度與角度,是我們還未看過的,看著這些景色,我更肯定,如果我有機會年老,到時才搬到香港區居住,一定充滿新鮮感,一定不會暮氣沉沉....





新的景緻給我新鮮感,舊的同僚給我的是溫暖感,這些人都是值得再次約會的,但總覺得未必是在拍電影裡....





這件事是意義重大的,是十七年前周潤發發表的 『做電影人,如果無飯盒食,即代表無工開,所以每次食飯盒,都一定要食晒至有衣食!」




我雖然只是去探班,竟然被邀請一起晚膳,這個景,這班人,這個飯盒足夠舊情復熾嗎?似乎還是言之尚早,待下星期正式約會後再算吧,有好消息一定第一時間通知你

11.15.2007

提 .. 撐



我自己就唔會睇「東京鐵鎝」,現在每朝一做廣播劇,我就出房唔聽,我唔想唔開心,同部戲好壞無關,所以我仍然會提提大家部戲今日上畫,當然還有阿菲隻碟都係今日出,由下午mini開始,到一切從音樂開始都會有佢做宣傳,可以做的有限,只可以一日咁谷,希望大家支持,有多餘錢就去買隻黎捧場,得一個買都會對佢鼓勵好大!




上地面啦,可以出新曲加精選,妳仲點做「地下歌手」丫! 高高高`~` 飛

11.14.2007

一次




有些藝人,一生可能只有一次最吸引,最精彩!「第一次」這個MV,是長期佔據於我至愛三甲位置,女主角蕭淑慎不能再的演出,她最後放下裙,叉著腰說「誰喜歡蕭淑慎?」,我快光良一步舉手說「鄒凱灘喜歡蕭淑慎!」,第一次也只有那一次,我因為這個mv,到台灣時專程找朋友介紹她我認識,可惜見了真人,後悔莫及,再一次驗証到,有些人是不能太接近,還是把最好的印象保留,可以歷久常新~`

今晚我又想起妳~`已經不是「第一次」

11.12.2007

Twilight World































Forget lonely crowds, unfriendly faces
They'll soon became familliar places
Before too long, before too long


Don't be fooled by love songs and lonely hearts
You're living in a twilight world
Don't be fooled by love songs and lonely hearts
Don't give in to the twilight world

11.11.2007

白留鬚




我前幾年發過一排癲,留過一排鬚,但竟然我一幅相都無keep,但我記得我呢個「郁」係有做過訪問,拍過野!突然好想睇番自己當時個樣,如果大家有係邊度見過,通知一聲我,等我靜雞雞去睇下~~ 謝

因為快一步,所以悶多一些





我上個月已經看了「神探」,當然比起威尼斯同多倫多影展睇左o既朋友黎講,我都係遲,但相比一般觀眾,我都係先睹為快。

韋家輝先生係香港當今我最欣賞及佩服的「編劇家」,我不會因為他近年轉拍「商業喜劇」而不屑他,他做每一件事,都總有原因,久不久仍然有部他編劇的作品,已經心滿意足,若不夠,就重看他從前的作品,任何一部,現在看仍然是「經典」,很認同黃子華對他的形容,他並不是一個「編劇家」,他是一位「哲學家」

「神探」劇本精彩之處,讓我一邊看一邊祈求,他朝有荷里活片商會垂青,買下劇本重拍,原因是今次韋生玩「每個人都有好多面,有好多個不同的我圍繞身邊」,劉青雲能看到別人這些不同的我,而導演亦安排了不同角色擔演這些「我」,但個人認為,用「林雪、劉錦鈴、張兆輝等演員」,雖然演技出色,但如果換上大名星客串,效果會更好,就等如「博擊會」內,edward norton自己幻想出來的人物,都要找brad pitt來演,如果有朝一日,brad pitt做林雪,scarlett johnson做劉綿玲,jake gyllenhaal演張兆輝的角色,而男主角就換上Johnny Depp,然後再加大拍攝的budget,我相信可以把劇本發揮得更淋漓盡致





上星期,我仲睇理「撥名狀」,慘~`呢兩部我最想睇o既電影,咁快就睇左,咁呢兩個月我又小兩個節目!我真係唔想睇住架!同陳可辛開會都刻意唔提,就算佢問我「睇左我部戲未?」,我都會話「好丫,下星期無咁忙睇」輕輕帶過,拖得就拖,就係唔想咁快左,到時又小個節目,直至某日下午,電台有人打俾我話「陳可辛想邀請我下午去睇投名狀」,我即時笑左出黎,佢搵我睇駛唔駛咁覆雜,要通過商台搵我呀,肯定係有關方面搵唔到人,臨時臨急搵我,又驚唔好意思,咪搵個「大」O既黎壓我羅!我睇穿晒啦!所以我其實係得閒,都話「下?!你而家至同我講,你估我真係無野做架?!」,終於商台幫我婉拒左。

兩日後,我收到陳可辛電話,佢第一句就答「喂!你仲唔睇我部戲?!我同電台開名叫你黎睇你都唔黎?!」「下?!真係你叫架?!」 「商台做宣傳要睇,但邊個黎睇,要我批准架,佢問我,我咪話叫鄒凱光睇羅!」

就因為咁,係呢個電話之後三小時,我就幫自己十二月減小左一個節目~~







不過有得必有失,係一間咁好設備的「播影房」包場看電影,會令人對電影再有憧憬,亦正如電影內李連杰的角色一樣,我需要的,就是像他一樣的首領,我望見我上面D人渣靚車,著靚衫,我先有動力向上,俾心機做,但現在我們看到的,都是為口奔馳,又或者當電影是副業,炒股才是正職的電影老闆,大家點會有心機去做,點會有做到好電影!

Sigh~`






兩小時十五分鐘,我被李連杰迷住,原來演文戲可以這麼利害,他活在這個角色內,相對地,前半部劉德華就比下去了,幸好後段導演悉心安排下,總算挽回失地,至於金城武,當佢把所有鬚子刮掉之後,我好大聲咁講左好多次 「嘩!真係好靚仔!」,其他已經唔重要了!還有我一直覺得是未來張曼玉的除靜蕾,雖然最尾一場有點失手,但如果你是第一次看她演出,佢演出已經可以令你立刻有興趣去搵番晒佢曾經拍過戲黎睇....

真係慘,個熱情早其他人咁多發放,就好似中秋節大家玩緊燈籠,但我就扮聖旦老人出黎派禮物,食火雞一樣,人家唔當我傻,都唔知可以俾咩反應我,鬼叫自己快過人咩! SIGH``

11.08.2007

遊玩時開心一點不必掛念我.......




不經不覺,媽媽已經去左美加近兩個月,我們一個電話也沒有聯略,母子的性格當然相近,去玩時千祈唔好打黎煩我,多餘掛心會製造壓力,玩得就無咁盡情,但當然我是知道她一舉一動,因為我KEEP住收到擔起照顧佢表弟妹EMAIL,最新消息是,她剛剛去到紐約了,好似已經是兩個月內第七個城市,正!還有表弟告訴了我一件事,我笑了一個上午,而這件事我覺得我有需要通知父親,於是我打算節目後,去找他吃早餐兼爆料佢知,點知......


我節目一完,電話就響,是爸爸來電,我拿著電話,不其然深呼吸,有一種不祥之感,因為他是從來不會主動打給我,除非有大件事發生.....

終於我冷靜情緒,刻意裝出一副輕鬆的聲調 『點先?強哥,搵我有咩好野?』 『阿光,你忙唔忙?』,當他開口問這一句,我心知不妙,就算幾忙都只會答『今日成日都唔駛做野喎,想點?』 『你返黎屋企先講啦!』

我沒追問下去,只輕輕說聲『轉頭過黎啦!』,收線後就飛奔離開,跳上的士,講了地址後,更加了一句電視劇常見對白 『司機,我趕時間,唔該你快D!』

沿途我在想可能發生的情況,「他身體不適,要見我告之噩號...」、「他無聊打掃房企,打爛了母親的珍藏...」、「他突然懷疑自己性取向.....」、「他自詡是棋皇,遇上老千局,輸錢欠下巨債,大耳窿臨門追數....」、「他襯媽媽不在,媾條女帶番屋企玩SM,個女人暴斃家中....」....幸好司機以快而穩的技巧,火速就送我到目的地,否則再假設下去,我會覺得老豆應該被阿蓋達組織睇中,派去刺殺布殊!


終於入到屋,他越是神態自若,我的不安感就越強 『飲咩呀?茶定汽水?』,我終於按捺不住,單刀直入
『你究竟搵我咩事?』

他施施然坐下,左手輕按「人中」舒壓,右手指著前面,我沿他的手指望過去,他指著的就是關了的電視,終於真相大白了,一部除了睡覺時才關上的東西,現在閉關,只有一個可能性,「壞左!」,仲要係壞到無法啟動,否則就算得番手指尾咁大個畫面,佢都會繼續開著.....

母親不在他身邊,他懂得照顧自己,但沒有了電視,他失去了依傍,從此就看不到佘詩曼、除子珊、鄧萃雯...他徬惶是可以理解,但作為一個大男人兼父親,始終有尊嚴,怎能承認自己因無電視睇徬惶失控,要兒子放低所有工作來救助!於是他的說法是這樣的 『部電視無端端開唔著,我唔睇無所謂,我驚佢爆炸,你睇睇咩事?』 『我睇就唔驚爆炸呀?!』 其實當然是不用看,就知道要買過部,,用了十年,日日長開,早應該俾人百年歸老啦! 買新不是問題,但那裡有電器鋪是十點已經開門做生意呢?!




原來是有的,是那間在屋村內,已經開了三十年,轉了三手,由阿爺轉到外孫打理的殘舊「電器鋪」,早開門做生意外,還貨品齊全,最重要還是有現貨,可以即買即自取,但由於人手不足,不設送貨!

於是我跟老豆就借用人家的手推車,聯手把電視推走....回去時,我還以為會上演另一幕「單車」的情節,因為推電視,我與他並肩而行,再次有親蜜接觸....但可惜,推的只有我,老豆殿後看風景,還不時口不對心地問我「駛唔駛幫手呀?!不過你搞得掂架喇,我盞越幫越忙....」 你份人真係「真心」








更真心的是,回到家後,他二話不說,叫我唔好搞咁多,首先要收到亞視先,滿以為他是為了看我的節目,但原來他還有另一位心儀女藝人,就是每逢下午重播的「再見艷陽天」女主角陳秀雯~~


當電視TUNE到亞視後,他就再沒跟我說話,沉醉於她的演出中.....




一對老伴相處幾十年,總會有天要分開,我常覺得走先的是快樂的,但走先的總會擔心在世那位沒有照顧,沒世藝....且看今次暫別,他們各有所忙,活得不知幾快活,幾有寄托....

我本來想跟父親說的是,「表弟話媽媽在那邊變得熱情奔放,見人即SAY HI,然後就攬,十足十一個西婦.....」,但我相信當時鄒太的地位,應該被陳秀雯取代了,就算不是她,也已經被「電視機」取代了... 對老人家黎講,老伴當然是它....



老伴離去不傷悲,最緊要有部電視機




我一直唔睇電視就係咁原因!