11.30.2008

孤獨精的快樂周末



我問她「妳快樂嗎?」,她微笑回覆我,她的facebook title是「XXX Is Happy!」,已經日個多星期!然後她跟我說「你也應該去尋找快樂吧!不要那麼孤獨!」我只笑而沒有回覆,真相是我不想讓她知道我其實比她更快樂!因為我有一班一定令我快樂的專家!










跟她們出動是快樂的,但只可以久不久,否則對我這種儲半年先夠能量玩一次的中佬,跟他們出動,會變成要落場踢波一樣辛苦!但想不到有人比我年輕,比我健壯,但竟然比我更早收工



呢張相你未必察覺


但呢一張, 請留意最右手邊那一位哥仔,就是傳說中比我年輕,比我健壯的大好青年,你睇佢似乜?!


點解會搞成咁?!咪只不過係一杯香檳羅!飲完就開始暈,然後想乘機「逃」,可惜俾我〈夜店巡警〉機靈發現!一手拉住佢.....

點知一拉佢落梳化,佢就無起過身









無論最後你有醒過來,我都感謝你及一眾令我周末過得如此快樂的人!我會永遠懷念大家!




這個周末,你們讓我太快樂了!謝爆~`

11.25.2008

我愛你不變



有一個晚上,我在MSN上送了黃耀明的新歌「同一個世界」給好朋友,還大力推介這是明哥回勇之作,但朋友竟然冷淡回應「哦!」,我深深不忿追問朋友「點解哦?!」 得到一個更冷酷的答案,「我不愛他已經有近十年,事實他現在仍停留在十年前!」我默言無語了一會,還是理直氣壯地向好友聲明「我!仍!然!愛!他!」,輪到好友窮不捨「你愛他什麼?」我毫不猶豫回覆他「我愛他到現在還是不啋我!」,好友回覆十個「哈!」然後說「我輸!」

有一個八十年代我愛到死的浪子填詞家,從前恃才傲物,待人極其無禮貌,但人當紅這些不敬會改稱為「有性格」,後來他由於太有性格,開始無詞填,但由於外表有型!於是他開始客串電影演出,有一次我做導演找他來客串,佢竟然晨早流流見到我,九十度鞠躬,聲調比酒店大堂門僮更誠懇地跟我說「早晨!」,抬頭仲送多個烚熟狗頭笑容,個一刻我想過換人,因為我無辦法見到從前所愛變到咁,比看到初戀情人變成C9更難過!

黃毓民仍然是電台主持的時侯,我原則上是不認識他,但或許他對我會有一點印象,在一個首影禮中,他從遠處「喂」我到來跟前,遞了一張二十圓紙幣給我「同我買兩樽水!」,「你當我乜x野,助手,工人,阿四?!」,我心裡不停重覆問他,同步就走去買兩樽水!我還記得他拿了水,「唔該」都無聲,眼都無望一眼,我差點想把手中的散銀掟爆他,但回心一想「黃毓民係咁x樣架啦!」
「麻不甩」在書展的第二日簽名會,黃毓民在我旁邊攤位嗌得聲嘶力竭,大力推銷他的新書「無所不容而有所不為」,他竟然拿著他的新書走到我面前,「賢弟!多多指教!」,然後把書珍而重之地送給我,還令工作人員為我們拍照,我裝出笑容的那一刻,比他叫我去買兩樽水時更難受!直到最近他的「掟蕉事件」,我才釋懷!「黃毓民梗係咁x樣至岩啦!」

我由「達明一派」就愛明哥,由小fans同同行,到有耳菲文介紹過,一直明哥見到我,都係唔啋我!二十年不變,坦白講,我好驚有日佢會突然同我打招呼或者點頭微笑!所以有時我遇到他,我會轉身運路走!防止結局發生!
我認識對公公婆婆,一起近六十年,公公對婆婆的「口頭禪」永遠都是「唔駛對佢咁好,佢都係鍾意我對佢差!」,每次婆婆都係垂低頭,但提高聲線說「係呀!千祈唔好變,突然對我好,我受唔起折福呀!」

「我愛你,是因為你不變!」

愛我的人放心,我是不會改變,我仍然是我!仍然是繼續會好咸濕的我!多謝各位!

11.23.2008

豁達潮童



佢只係羅「花旗參」俾人,都D-square 格仔恤衫,A&F Vintage cargo cap,Wrangle 90'Stone Wash Jean,戴Bell & Ross vintage123全黑皮帶版,LamTwo 環保袋,著diadora d.lux Poule Cavallino,仲有幅Ray-Ban包皮九三年限量版..袋住係袋,落街至戴,佢由十八歲已經開始扮靚,宗旨係「做一日人,扮一日人靚!」,做人點可以無「造型」,錯都係一個造型! 呢d咪叫態度羅!



送完貨佢就會閱讀,Paul Smith 眼鏡下,看到都是關於英倫的事情

「你球來球往講加拿斯單野啦!用國之將亡,必有妖孽做切入啦!」

問佢今次海嘯,我會唔會有事!佢肯定咁搖頭「一定無事!」 「點解咁肯定呢?」

佢話好簡單「你呢d人餓又餓唔死,彈又彈唔起,你怕乜?!」

你咁講,我什麼都怕啦!多謝晒!


祝有型與你常在,健康自在!

11.22.2008

裁財才材



收到朋友W的短訊,「幾時約埋其他朋友出來「猜枚」?」,我看罷沒有立刻回覆他,反而第一時間打電話給其他朋友匯報,讓大家有時間想想對策!
我好怕「猜枚」,首先怕用腦,二來怕嘈又粗魯,而最主要我係怕輸,輸完仲要俾人串「唔夠班!」,我覺得除非我掘過對方祖墳,否則我點都唔應該受呢種「點錯相」o既侮辱!但你唔猜唔代表人唔逼你猜,為了逃避猜枚,我唯有四圍去識妹妹!「妹妹!係猜枚逼我!」但最近有種枚,你點避都避唔開,咪就係你猜開果種「財拳」海嘯版「裁員」囉!
「裁員呀!一定中,你定我... 又黎.. 裁!裁!一team人,四!四!四!六!六!六!炒晒去!又黎....三個月,七份糧,唔出住,四圍追,易走數!又黎.... 陸續會...執晒去!執晒去! 飲!」

W四十歲未夠,已被人裁過兩次,正所謂二不離三,基本上在市道最好的時侯,佢都擔心會被炒,更何況現在的環境.....

「我呢d 無功又無過,裁就第一個! 」

呢個時侯,與其去搵假說話安慰對方,倒不如實際地想辦法拯救朋友,一個人的力量有限,所以要朋友們總動員!我們集結了一筆錢,同W對賭,如果W被裁,W獨得全筆錢,如果W無事,筆錢我們可以收回!咁我們贏什麼?!現在環境唔駛蝕,已經有賺!
終於W不負所托,大熱無敵姿勢勝出,派彩那個晚上,W收到彩金後,第一時間請我們去飲酒,還計劃要去一個離開亞洲的旅程,更約好我們去血拼!
「ITS not the END of the WORLD!」

當然我們是知道那筆派金是W的救命錢,但至小他還會想過請我們飲酒,上網尋找過去歐洲的板圖,憧憬過一晚身處克羅地亞的橙色世界中,但由於當地現在的天氣很差,才打算了念頭;而我們也知道他一定會以今年的衫不靚作借口,因而一滴血都無拼出,但至少他有出現過,而不是每天躲在黑暗中,令恐懼無限放大!

「工可以暫時無,做人態度不可以無!」

活著生存只是做人頭盤,主菜是我們要真正享受人生,當中包括悲喜苦樂,但無論快樂或痛苦,我們的態度都不能變,不可以做「財叔」,被裁就縮,一退縮就更難翻身!

「裁員!久不久,四圍有,漆黑裡,唔駛驚,一齊捱... 又黎... 捱多次... 捱多次....三叉仔,七旋斬,開晒去,死唔去!陸續好... 發發發!一定掂!飲!

11.19.2008

娜!妳好野!



我一直以為,親眼看過她之後,這個由十六歲就開始欣賞的人,應該再難給予我驚喜!佢同GuY RICHIE分開,我一點也不驚訝!佢要俾贍養費阿GuY,我更不驚訝!但睇到呢篇佢列俾阿GuY,佢個仔到倫敦探望阿GuY時的「規條」,我驚訝她今時今日仍然有這樣的創意,呢篇「規條」根本就是想出來玩阿GuY,你玩得起就可以見個仔!絕!
如果劉生可以駕馭到娜姐呢種女人,我就真心佩服你!

11.18.2008

有殺有賠


俾你可以殺死一個人,你會殺死邊個?但條件是要同步救一個人,你會點選擇?

我會揀殺死鄒凱光,同步救番鄒凱灘!

11.16.2008

美好假日


秋風、陽光、球賽、餐旦麵、焦急球迷、Miss Football、拍檔、球迷、Rocky、海南雞眅、有耳非文、假日司機......感謝令我可以快樂迎接新一個星期,新的挑戰!

又三年....


據說現在三年就是一個 Generation,但我這輩老餅,三年時間可能大部份都是過了之後才察覺!時間過得很快,有時回看才知道自己及身邊的人已有不小改變,又或者,幾年過後,我們驀然發現,我們還是我們,已經不會有大變!


前輩常說「人大定了,就不會有太大變化,三五年也是同一個模樣!」

大時代口號是「改變」,但我們卻絲毫沒變,是諷刺,還是我們太落伍?

其實如果一切安好,又有誰想來過重大「改變」?願大家都可以千載不變,就算容貌變,心態變,身份變,位置變,角色變...只要你跟某些人依然不變,那就已經心滿意足!

11.14.2008

外面的世界很精彩




外面好好天氣,食晏就算帶左飯,快d食完落街兜過圈,我包你叫「醒神」!
高高高~`

我就先飲為敬,keep住個Mood等你地來!


諗咁多做咩丫,陽光,秋風,食物,酒精會話你知個答案架喇!記住唔好困住自己,走出去睇睇,四圍滿佈希望!

11.13.2008

血拼前夕



好想「血拼」這句話其實係家下時勢唔應該講,但我認為做人更加唔應該講是「假話」,我係想「血拼」!怕咩認~`但到現在仍然未行動,原因當然係等SALE!我知已經有店鋪開始有private sale,不過只要你聽過佢講解一次之後,你會無晒心機去拼...

「買一件七折,兩件六折,五件以上半價,如果總數超過一萬,就可以四折,買夠二萬有三千圓現金禮卷,用現金禮卷買滿七千,可以獲得七折,買滿五件再半價,總數後過一萬再八折,買滿八千又送一千現金禮卷.....」

你聽完覺得去「血拼」比看赤川次郎的推理小說更費精力,所以我終於都未出動!但相信不出十日內,再覆雜的遊戲規則都難不到我,因為再唔去拼,我驚會爆血管!今日我就忍住你先!係網上搵住d野買頂住先!

上面把遮唔算靚,但唔知點解覺得有一日要送禮物俾DR.HO,我覺得送呢四把遮俾佢,簡直絕!





Martyr 是一個功能很簡單的即插型小壁燈





我會把佢個頭轉做第個顏色,不過一定唔會係紅色,太似「地主牌」



可以有地擺放呢個鐘,証明擁有到好大個空間,無論是自己屋企,公司都好,有日可以把它放出來,証明你已經「大左!」不過最有可能唔係地方「大左」,而係「飲大左」!否則買咁大個鐘來做乜!

泠靜,血拼前夕,最易出錯,忍手! 共勉之呀!各位~`

11.10.2008

Seen



SEE~ SAW ~SEEN.`



陳健鋒好靚仔 鄭融好鬼矮
阿Ann讚我呢張相影得好呀!好明顯係玩我啦!DEE佢丫!無聊與有意義只是一線之差!而大部份有意義的事,都是無聊人去做,Ann Choi就是其中一個! DeeU~`

11.07.2008

易叻唇


LADY first
女人聽見必跳制的說話
「妳好煩!」

無論對方真係有幾煩,都唔可以話佢煩,一講你有排煩!

「妳肥左呀?」

不要以為用其他說法如 「妳好似渾圓左喎... 」、「呢排心情好飽滿左... 」、「妳件衫縮水呀?」、「不如一齊去做運動羅?」... 就可以無事,點講對方都會癲左咁反問你「我肥左呀?!」,到時仲難答!女人點會唔知自己肥左丫,基本上女人一生都覺得自己處於肥的態度。

「妳病呀?」
問中無獎,但隨時對方只不過是無化妝,咁你就神槍手射魚絲,斷到正一正!如果真係覺得佢病,買藥買粥買問侯咭去照料佢,唔行動齋問,咪俾對方鬧死「你隻死人眼見唔到我病到面青口唇白咩?!仲要問!?」

「阿xx點會好似妳咁!」

無論xx是EX,是人家女友,朋友... 總之一比較,而對方是差的那方,你講之前就要CALL定黑箱車,因為你講完就會即死!

「妳仲蠢過XX!」
同好的比較而變差已經難受,同差的比而變成差上差,簡直是頂級侮辱,講之前唔駛CALL定黑箱車,因為一定死無全屍

仲有冇,放上來研究投下票

到男人,什麼說話一聽見就癲

「你好冇用呀?!咁都唔識!」
單對單講,還可以頂得住,如果在大庭廣眾下,或當住親朋友戚友面前咁講,同大聲話佢「佢陽具好細架!」的傷害性差不多!


「你會同我結婚嗎?」
會就一早同妳講左啦,但又唔可以直接答「梗係唔會!」又要諗點答,又怕承諾,亂講又驚妳變雷曼苦主,「煩!煩!煩!」

「你有野可唔可以講出黎!」
講到就講左啦!已經唔開心,仲要重覆講多次唔開心d野,就係為左俾妳知,但妳又多解決唔到!不如妳靜靜地陪係身邊支持我好過啦!

「人地xx就會好似你咁!」
呢句說話是男女平等的,總之一比較而輸,就涉及尊嚴受損,人就一定會失措!

「我同xx跌落水,你救邊個先?」

無論xx是親人,朋友,球隊,寵物,遊戲槭..... 心裡面都一定係唔會救妳先,因為妳問呢條咁煩問題,已經撻著對方,仲點會講大話(tum)妳開心!

仲有冇,放上來研究投下票

11.04.2008

沒什麼


一條諗爆腦的IQ題,大家幫幫手

「你當我是什麼?」

不是關楚耀首歌,係一條問題,男男女女,老老幼幼,久不久就會有人問,問最多可能係情人,仲通常係反問

「拿我的袋過來」
「你當我是什麼?!工人呀!」

當你興之所致,要求對方配合你比較大膽的嘗試!
「你當我是什麼?!妓女呀!?」

又或者你發現,某人每次找你都只為性,有天你總會問
「你當我是什麼?!妓女呀!?妓女都有錢收!!我是白做的!」

有天你發現對方見你的原因,是為佢買衫,去玩,睇戲等等消費時結賬,你總會問
「你當我是什麼?!提款咭定信用咭?!」

當你心情不好,向情人,親人,朋友發脾氣,對方忍無可忍下就會說
「你當我是什麼?!出氣袋!」

朋友叫八歲個女去睡,但女兒毫不理會
「妳立刻上床去睡!」
「你當我是什麼,你公司的手下...」
女兒經常聽見父親講電話,命令手下工作 「你立刻同我做好去!」「你立刻張個FILE給我!」

但我認為以上都不是最難,最難的是你一直以為佢唔介意是什麼,但竟然有天無緣無故問起你
「其實你當我是什麼?!」

為什麼我們要被「關係」、「位置」、「角色」控制,相處開心之道,就是我們什麼也不是,我沒當你是什麼,我也不是你什麼,不要問為什麼,無求什麼,無愁什麼,我們有沒失去什麼,就是擁有什麼!

11.03.2008

至少還有我....



我們手牽手,緊握不放,一定可以攜手渡過難關!頂住呀!打令們``

頂到請講頂到,頂唔到請留言抒發一下,有需要就email給我,幫到我實幫!高``

新的開始




新的開始,新的希望!一定撐得住~` !



祝福你快樂,再不知可多講些什麼 `~