8.16.2006

15/16


15 狗咬狗APM首影禮


15 首影口碑不俗,恭喜阿瑞!


15 阿田新髮型,則面係好睇,至於正面.....見我相都無幅就知咩料啦!



16 節目後同阿立飲野,傾偈,因為今晚節目講唔夠,我覺得今晚後半PART可以用悶得死人做帛金來形容!我真係要潛 苦練,再遇上同樣情況應該如何處理,令個節目KEEP番住!
我會努力!

15 comments:

Anonymous said...

灘叔你成日都同呀立一齊,,好FRD喎=))

最衰我未夠秤,,冇得睇狗咬狗,,

v said...

i think 阿田's new hair style looks really cool
don't worry 阿田, i'm in New York 2, besides the food is not as good as Hong Kong, it's a very interesting place. i guarantee the weather is much better than HK.
Blue sky!!!

Anonymous said...

UNKLE BEACH,

我搵左你好耐喇!!

LIZA

Anonymous said...

滩叔,其实你地要明白你地个节目是FOR边一群人咯,我觉得你地个节目好好听,可以听到好多你地经验,对世界的看法.真是几好听.但是如果是比D十几同二十出头的人来讲,可能是比较闷.滩叔,我无限制支持你!!!

Anonymous said...

其實每次聽她他她都好好笑....
尋晚聽, 你話三姑拍青春片做0係夜總會臥底, 睇完套戲都唔想再去夜總會, 真係笑死左~~~
其實, 灘叔叔你d gag都唔錯架~~~不過當然仲有好多進步空間啦, 支持你呀!!



另外, 我都好期待狗咬狗0係澳門上映....我特登唔睇d電影介紹...我想完全唔知佢係做關於d咩0既心態去睇~~

Anonymous said...

海灘,你咁用心工作我好欣賞,但唔好比咁多壓力自己。加油!

Anonymous said...

嘩尋晚亞側田真係悶死人,都唔係上o黎宣傳就咪鬼上o黎啦,食得呢行飯就唔應該係咁啦,成三十歲人啦仲唔化,你估真係好紅呀,紅到張國榮,劉德華咁呀!?好心係做就做好d,唔做咪上節目,一係就準備下,帶d資料上o黎講下套戲,套戲本身就唔吸引人去睇,連宣傳都咁屎,港產片又俾你地自己玩死啦.

一個每個月都想去戲院睇幾套戲的人

Anonymous said...

琴晚下半場真係好唔得,主持同嘉賓完全冇chemistry,冇反應冇互動.
我覺得主持人既出發點好似有d問題,點解成晚都focus住側田,唔係suppose講部戲咩? 雖然佢地唔係導演/編劇,但係都可以再詳細d講下套戲o既野,講左咩係用mv去砌部戲,咁個故事呢,套戲有冇咩message想講,演員感想等.
去到咁上下發覺Justine唔多講到野時,點解仲要不停咁問佢,可以同下方力申同kary講多d,其實去到講音樂側田開左口可以打蛇隨棍上,不過佢地係宣傳電影同埋講音樂好似對節目本身同主持人都唔係咁o岩
最後對alex有d失望,佢口才都唔錯丫,點解琴晚好似都唔關佢事定咁,又唔多幫口
my 2 cents

Anonymous said...

灘爺~我覺得你近排表現唔錯喎…
你同三姑對答、互窒好好笑…
阿田就……進步左!
我四家姐本來無聽開你節目o既,
因為同我同房o既關係,佢都被迫要聽…
我發覺佢都愛上《她》喇~
有日佢問我:「男o個個邊個黎架?(正o係度聽你講野聽得好開心,笑哂咁!)」
佢都被我感染lu~~宜家晚晚沖完涼都追聽你地架!
比心機呀~~爛gag唔緊要!有時聽到你地之後o既反應先係最開心!hahaha~(一﹏一 )>

Anonymous said...

海灘, 真係唔好意思……我噚晚聽到十一點九已經開始頂唔順, 仲索性熄埋個收音機 (我未試過咁! )……雖然藝人上電台擺到明係為咗宣傳電影or 新歌, 但唔一定要Hard Sell, 主持人無責任Sell部戲, 句句都問部戲點拍, 有幾好睇 etc…… 我諗個個都明白你同三姑都盡晒力幫佢地三個, 你也不用自責 or 唔開心………..有時主持人同嘉賓只要有講有笑就已經好好, 我記得有幾次藝人上 “他她他” 同 “嘩嘩嘩”, e.g. 劉德華, 李克勤………明明係宣傳演唱會同新碟, 但你地好傾到剩低最後五分鐘先發現要講番個主題. It’s still ok!

Anonymous said...

喂 灘叔 我係稀客呀
不過我係邊個唔重要la
都係想評論下呀田個頭姐
你同3姑話呀田個頭似微姨
都唔係姐 我反而覺得幾潮wo
起碼我未見人咁剪過丫ma
有時d表面唔好o既野係令1面睇
反而會有唔同o既得著
正如呀田個頭 你打側睇先發現佢產左青!!

Anonymous said...

雖然有點悶場, Kary 可以再說多些, 但又沒有太大發揮空間。

大家都知道田生性格較為內向, 三姑不斷追問, 當然令他不知所措啦~

上次獨家試愛, 方力申都說了好多, 但今次明顯好沉默。

整個節目是嘉賓及主持人互動的嘛~
一方面有點失調, 自然令到另一方會出亂子啦~

灘叔叔, 別自責~

Anonymous said...

我又覺得方力申係敢強調青春片,我睇吾到都feel到三姑吾"gur"(吾順氣)個樣已經好好笑喎! 我OT有得聽住你地已經好滿足啦~

Anonymous said...

灘灘, 我聽到 archieve, 一講三姑做臥底入夜總會o個幕, 我已經記得係霸王花系列啦. 三姑同柏安妮一組, 關秀媚扮北姑. 三姑初頭同奸人猜枚時狂輸, 之後關秀媚用佢個胸引開個男人注意力, 個男人雙手開哂 (因為想摸關秀媚), 定哂型咁, 咁關秀媚就好順口咁係度念口簧 "十, 十五, 二十, 十; 十, 十五, 二十, 十"... 跟住三姑仲開心到顛左, 狂笑!!.... 勁搞笑呀.

Anonymous said...

我看了狗咬狗--海灘,好野.

http://skyblog.mysinablog.com/index.php?op=ViewArticle&articleId=249854