4.19.2006

生存


如果你問我做人為了什麼,我會答你是為了生存,或者你會覺得我灰,但生存的而且確是繼續做人的基本需要,娛樂圈要生存,聲色藝最好有齊,但有齊要識點sell出來,sell錯可以黑足半世,識sell就事半功倍,ALIVE部四大天皇咪識 SELL例子
ALIVE四個男人,加三個經理人,兩個攝影師,一個發行商,再加理我同阿田,光仔,阿ming,直播室好耐無試過咁多人,好彩三姑放假,否則再多兩個。「四大天皇」作為一部小博大的商品,件貨絕對對版,中段真係好好笑,部戲仲有樣野要講,就是在娛樂圈如何生存,早排幫鄭保瑞導演寫左部電影叫「狗咬狗」原先個戲名就是叫「生存」,我地用大量慘絕人寰素材,千計萬苦去講生存的困難,其實駛乜丫,幾個靚仔嘻嘻哈哈,講乜我都聽啦;借傳媒力,網上引起罵戰,靚仔講埋粗口,到上畫時侯粗口卻咇了,如此精心簡潔的計劃,吳彥祖又可止一個導演咁簡單,未來商業奇才是也!
ALIVE NOT DEAD又幾難?!

No comments: